.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد :
نازضایتی نانواکناری از فرایند آموزشی در دانشگاه مازندران
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی و انسجام خوبی بین نمایندگان فعلی استان مازندران وجود دارد، اضافه کرد: نمایندگان فعلی خواسته‌های مشترکی در بحث رفع مشکلات آب، کشاورزی، صنعت توریسم و استفاده از ظرفیت‌های جنگل و دریا دارند و....

شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی به نارضایتی نسبت به فرآیند آموزشی دانشگاه مازندران اشاره کرد و گفت: رتبه دانشگاه مازندران برای ما قابل قبول نیست.
 
به گزارش شمال نیوز ،  ولی‌الله نانواکناری  در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر با گرامیداشت شهدای عرصه قلم شهید باغبانی و شهید صارمی اظهار کرد: خبرنگاران با قلم و بیان خود راهنمای مسؤولان باشند و واقعیت‌ها را آنگونه که هست، بیان کنند.
 
وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران قلم را به راستی و درستی به‌کار گیرند، بیان کرد: خبرنگاران واقعیت‌ها را با غرض‌ورزی‌های سیاسی و جناحی،قبیله‌ای همراه نسازند و بدون دغدغه‌های سیاسی به بیان مسائل بپردازند.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی و انسجام خوبی بین نمایندگان فعلی استان مازندران وجود دارد، اضافه کرد: نمایندگان فعلی خواسته‌های مشترکی در بحث رفع مشکلات آب، کشاورزی، صنعت توریسم و استفاده از ظرفیت‌های جنگل و دریا دارند و به‌دنبال راه حلی برای رفع این مشکلات هستند.
 
نانواکناری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایجاد توسعه و امنیت پایدار در کشور است، گفت: کشور ما بیشترین امنیت را در سطح منطقه و جهان دارا بوده و با توجه به اینکه در ناامن‌ترین نقطه خاورمیانه واقع شده اما بیشترین امنیت را دارا است.
 
وی با بیان اینکه امنیتی که امروز در کشور حاکم است تنها شامل ایران نمی‌شود بلکه کشورهای همسایه را نیز در بر می‌گیرد، خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری است که بیشترین شهید را در بحث امنیت فدا کرده و امروز وظیفه همه مسؤولان است که به تکریم خانواده‌های شهدا بپردازند.
 
نانواکناری درباره اخذ مالیات بر ارزش افزوده، تصریح کرد: اخذ مالیات ارزش افزوده از کشاورزان غیرقانونی بوده و اخیراً نیز بنده به همراه دیگر نمایندگان مجلس به وزیر اقتصاد و دارایی متذکر شدیم که در کمیسیون مربوطه با جدیت این کار را دنبال تا به نتیجه دلخواه دست یابیم.
 
این مسؤول همچنین به ظرفیت دانشگاهی استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: به‌دنبال آن هستیم به توسعه و ارتقا دانشگاه دریایی با محوریت دانشگاه مازندران بپردازیم.
 
نانواکناری به نارضایتی نسبت به فرآیند آموزشی دانشگاه مازندران اشاره کرد و گفت: رتبه دانشگاه مازندران برای ما قابل قبول نبوده و انتظار داریم این دانشگاه بتواند رتبه نخست تا سوم دانشگاهی را در سطح دانشگاه‌های کشور کسب کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مرداد 1395
احسنت به نماینده بزرگ و با بینش بابلسر-بهنمیر و فریدوکنار
تشخیص این موضوع مهم در مازندران که دانشگاه بزگ ان باید پیشانی توسعه استان باشد کاملا درست است . مدیر بازنشسته از دانشگاه تربیت مدرس چگونه باید این مهم را به انجام برساند با کدام انگیزه
اقای نانوا بهتر است مشکل را ریشه ای حل کنید
البته شمالنیوز به دلایلی که میدانیم درج نمی کند حتما
نا شناس 29 مرداد 1395
استان مازندران با اینهمه مشکلاتی که دارد هنوز در سطح یک دانشگاه دولتی نتوانسته است به مسایل دریا و مسایل زیست محیطی ان ورود کند یادم میاد مرحوم پرفسور احمد پور برای این بحث چقدر زحمت کشیده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.